۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵

استاندار همدان:

خدمتگزاری به مردم در همدان سرلوحه کار مدیران باشد

خدمتگزاری به مردم در همدان سرلوحه کار مدیران باشد

همدان- استاندار همدان ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: خدمتگزاری به مردم در همدان سرلوحه کار مدیران باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان همدان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح در ۱۰ شهرستان استان به بهره برداری رسید که از همه دستگاه‌های اجرایی استان برای افتتاح این طرح‌ها با هدف خدمت رسانی به مردم قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه آفریدند و با حضور بیش از ۴۰ درصدی نسبت به سالهای گذشته پاسخ دندان شکنی به توطئه‌های دشمنان دادند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دشمن باید واقعیت ایران بزرگ و باصلابت را بپذیرد و بداند دیدار آنها با دلقک‌های رسانه‌ای هیچ تأثیری در اراده مردم بزرگ ایران برای نیل به اهداف متعالی ندارد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: باید قدردان حضور مردم در صحنه حمایت از انقلاب اسلامی که تکلیف خود را ادا کردند، باشیم و با تلاش بیشتر خدمتگزاری به این مردم در سرلوحه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

در این نشست؛ مشکلات چند شرکت تولیدی بررسی و مصوباتی برای آنها تدوین شد و همچنین برخی مشکلات این شرکت‌ها برای بررسی بیشتر به جلسات تخصصی ارجاع شد.

کد خبر 5709664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدگنجی ‌ IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      با سلام جناب آقا ی استاندار محترم از شما خواهش می کنیم این فرماندارتویسرکان به نام حسین افشاری که خانواده گی سواکی وضد انقلاب هستند بر کنار کنید ایشان فکر می کند خدای روی زمین است وخیلی برخورد بدی با خانواده شهدا دارد اگر خواستید تا از خانواده شهدا طومار بگیریم محمد گنجی ایثارگر از تویسرکان با سپاس
    • محمدگنجی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
      0 0
      با سلام حتی چند نفر از بستگان خودش سر کار برده
    • مصطفی نمایند ۲۰۰ خانواده حصارحاج شمسعلی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      0 0
      ماهمان مردمان فقیر جامعه هستیم که در راهپیمای دین ایمان کشورمان دفاع می کنیم و نمی گذاریم دستی از کشوری به ایران دراز شود چون ما همان هستیم که دست را خورد خواهیم کرد ولی متاسفانه شما تا الان هیچ کاری برای ما مردم فقیر و تنگ دست انجام ندادید حتی اجاز ساخت یک سر پناه به ما ندادید مارا نادیده نگیرید