۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۰۴

رئیس هیئت بسکتبال مازندران:

مسابقات مینی بسکتبال با ۱۱ تیم در رامسر برگزار شد

 مسابقات مینی بسکتبال با ۱۱ تیم در رامسر برگزار شد

رامسر - رئیس هیئت بسکتبال مازندران بر لزوم توجه ویژه به استعدادیابی در رده های پایه تاکید کرد و گفت: مسابقات مینی بسکتبال با حضور ۱۱ تیم در رامسر برگزار شد.

محمودرضا امین اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر از توجه ویژه به استعدادیابی در رده‌های پایه گفت و اظهار داشت: به همین منظور مسابقات مینی بسکتبال استان به میزبانی شهرستان رامسر به مدت ۳ روز در رامسر برگزار شد.

وی توجه به رده‌های پایه را از اولویت‌ها دانست و افزود: ۱۱ تیم در غالب دو گروه با قرعه کشی به رقابت پرداختند که تیم‌های عباس آباد، چالوس، محمودآباد، آکادمی هوپ آمل، بابل و بهشهر در گروه A مسابقات قرار گرفتند.

امین اللهی ادامه داد: تیم‌های رامسر، تنکابن، نوشهر، قائمشهر و ساری در گروه B مسابقات به رقابت پرداختند.

وی از نتایج این مسابقات گفت و بیان داشت: در پایان دور گروهی از گروه A تیم بابل رتبه اول گروه و تیم آکادمی هوپ آمل رتبه دوم گروه را کسب نمودند و از گروه B تنکابن رتبه اول و رامسر رتبه دوم گروه را کسب کردند.

رئیس هیئت بسکتبال استان مازندران ادامه داد: در دیدار نیمه نهایی بابل با شکست رامسر راهی فینال شد و تیم آکادمی هوپ آمل با غلبه بر تنکابن خود را به بازی پایانی رساند.

وی افزود: در بازی فینال تیم بابل توانست بر تیم آکادمی هوپ آمل غلبه کند و با پیروزی عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کردند و همچنین تیم هیئت بسکتبال رامسر میزبان رقابت‌ها به مقام سوم رسید.

در پایان این رقابت‌ها مانی صفایی به عنوان بازیکن فنی، آرتا اکبریان به عنوان امتیاز آورترین، هیراد فیروزنژاد به عنوان بازیکن اخلاق و همچنین آوش خوشروان به عنوان کوچک‌ترین عضو مسابقات معرفی شدند و از این ورزشکاران تجلیل شد.

کد خبر 5710683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha