۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۲

با حضور استاندار هرمزگان؛

مدرسه ۶ کلاسه روستای و سالن ورزشی در سیریک افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه روستای و سالن ورزشی در سیریک افتتاح شد

سیریک - مدرسه ۶ کلاسه روستای سیکوئی و سالن ورزشی گونمردی سیریک با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنجشنبه با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان، پاکروان فرماندار سیریک وجمعی از مسئولین، مدرسه ۶ کلاسه روستای سیکوئی و سالن ورزشی گونمردی سیریک، به بهره‌برداری رسید.

فرماندار سیریک در حاشیه این دو پروژه بیان کرد: مدرسه ۶ کلاسه روستای سیکوئی که امروز توسط استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید، با همکاری خیر مدرسه ساز عبدالله زرهی زاده و اداره کل نوسازی مدارس استان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

محمد رضا پاکروان اضافه کرد: برای این مدرسه علاوه بر زمین چمن مصنوعی و بنای مناسب، تجهیزات هوشمند آموزشی نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

پاکروان با بیان اینکه، یکی دیگر از پروژه‌هایی که امروز توسط استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید، یک واحد سالن ورزشی در روستای گونمردی بوده، افزود: این سالن ورزشی از جمله پروژه‌های نیمه تمام عمرانی بود که با تخصیص اعتبار ۴۶ میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۴۶ مترمربع، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: این سالن ورزشی دارای تجهیزات و امکانات کامل ورزشی است که از مصوبات سفر استاندار به این شهرستان بود که زمینه ورزش را برای جوانان این منطقه فراهم کرده است.

کد خبر 5711371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha