۲۷ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۲۶

نماینده مردم ایلام در مجلس:

پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می‌شود

پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می‌شود

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج استان ایلام با حضور مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و سایر اعضا کارگروه حاضر شد و جویای تازه‌ترین مشکلات مردم در این حوزه شد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مورد بیماران خاص و صعب العلاج گفت: به دلیل اهمیتی که سلامت مردم دارد بیشترین حجم پیگیری و رفت آمد من با وزارت بهداشت و پیگیری امورات درمانی و بهداشتی استان است.

فلاحی موضوع پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج را مشکل اصلی مطرح شده در جلسه خواند و قول داد مسئله را به طور جد در تهران پیگیری کند.

وی گفت: در جلسه قریب الوقوع خود با وزیر اقتصاد که با حضور مدیر عامل بانک صادرات برگزار می‌شود، مشکل پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج را پیگیری می‌کند.

نماینده مردم استان ایلام در ادامه از مدیران حوزه سلامت خواست که مشکلات را به صورت مکتوب برای وی ارسال کنند تا در تهران در سطح ملی پیگیری و برای رفع آنها اقدام و چاره اندیشی کند.

در این جلسه رحیمی مدیر کل بیمه سلامت از برگزاری ۸ جلسه کمیته استانی و ۴ جلسه کارگروه استانی خبر داد و گفت: در این جلسات تعداد ۱۸۰ پرونده بیماران خاص بررسی و مبلغ ۱۵ میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران پرداخت شده است.

وی افزود: تعداد ۲۵۳۲ نفر بیمار خاص هم شناسایی و به بانک عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند اما توسط بانک عامل به کندی صورت می‌گیرد.

کد خبر 5711377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha