۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸

امام جمعه موقت گرگان:

حضور مردم در ۲۲ بهمن نمادی از تعلق خاطر به نظام است

حضور مردم در ۲۲ بهمن نمادی از تعلق خاطر به نظام است

گرگان- امام جمعه موقت گرگان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: بزرگداشت جشن انقلاب نمادی از تعلق خاطر و وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسم لیوانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های گذشته بسیار پر شکوه تر و گسترده‌تر بود تا جایی که رسانه‌های بیگانه و استکباری هم به این موضوع اعتراف و اذعان کردند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های زیادی برای دوست و دشمن به همراه داشت، این حضور نشان داد که آحاد مردم به رغم مشکلاتی که دارند به وطن، انقلاب و دین خود پایبند و وفادار هستند.

وی گفت: مردم نشان دادند که حاضر نیستند از آرمان‌های دینی و ملی خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی کنند.

لیوانی به ۲۷ رجب و سال روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: بر مسلمانان واجب است تا با الگوگیری و تأسی از نبی مکرم اسلام بتوانند با تکیه بر آموزه‌های ایشان در مسیر سعادت و رستگاری حرکت کنند.

امام جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم در حوزه درمان و بهداشت و درمان با مشکلات و تنگناهای روبرو هستند که ضرورت دارد متولیان حوزه‌های بهداشت و درمان نظارت‌ها در این بخش را تقویت کنند.

کد خبر 5711665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha