۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳

بخشداری «میربگ» در شهرستان دلفان آغاز به کار کرد

بخشداری «میربگ» در شهرستان دلفان آغاز به کار کرد

نورآباد- طی مراسمی با حضور مسئولان و مردم، بخشداری «میربگ» در شهرستان دلفان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دلفان، امام جمعه دلفان و اقشار مختلف مردم بخشداری «میربگ» در شهرستان دلفان افتتاح شد.

ایجاد بخشداری «میربگ» مطالبه مردم بود

اصغر قهرمانی فرماندار دلفان در این مراسم در سخنانی با اشاره به اینکه طی امروز شاهد افتتاح بخشداری «میربگ» در شهرستان دلفان هستیم، اظهار داشت: ایجاد بخشداری با پیگیری‌های صورت گرفته در سطح استان و ملی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان دلفان از نظر توسعه مراحل خوبی را طی می‌کنند و ایجاد بخشداری «میربگ» می‌تواند زمینه ارائه خدمات بیشتری را به مردم فراهم کند، گفت: ۴۶ دهیاری و جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار و ۸۱ روستا شامل این بخش می‌شوند.

حجت الاسلام محمدیوسف خانی امام جمعه نورآباد نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح بخشداری «میربگ» هستیم، اطهار داشت: این امر یکی از مطالبات مهم مردم این منطقه بود.

وی، تاکید کرد: شأن مردم دلفان بیشتر از جایگاه فعلی است چرا که همواره در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و نظام پای کار بوده‌اند.

لزوم توسعه و پیشرفت زیرساخت‌ها در «میربگ»

امام جمعه نورآباد با تاکید بر لزوم توسعه و پیشرفت این منطقه و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این بخش، عنوان کرد: در این دولت که تمام تلاش خود را برای محرومیت زدایی گذاشته، امیدواریم که این بخش و شهرستان دلفان مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام یوسف خانی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و مطالبات مردم این منطقه، بیان داشت: استفاده از نیروهای بومی در این بخشداری نیز مطالبه مردم است.

وی بر لزوم توجه خاص و ویژه به این منطقه تاکید کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه و پیشرفت این منطقه باشیم.

امام جمعه نورآباد، گفت: امروز این جرقه خیر در شهرستان و منطقه زده شده و امیدواریم شاهد رشد و توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه باشیم.

کد خبر 5711769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha