۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۶

رئیس جهاد کشاورزی لرستان:

لرستان مستعد توسعه گردشگری کشاورزی است

لرستان مستعد توسعه گردشگری کشاورزی است

خرم‌آباد- رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای حوزه کشاورزی در لرستان، این استان مستعد توسعه گردشگری کشاورزی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عماد شاهرخی جلسه توسعه طرح‌های تولیدی و گردشگری کشاورزی لرستان با بیان اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های بسیار مناسب برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری است، اظهار داشت: ما در حوزه گردشگری حدود ۱۳ محصول کشاورزی و خدماتی ارائه می‌دهیم که از غذاهای ارگانیک گرفته تا قایقرانی، ماهیگیری و بازدیدهایی از گل‌های زینتی و گیاهان دارویی و امیدواریم از این پتانسیل خوب در استان به شکل مؤثر استفاده شود.

وی تصریح کرد: لرستان مستعد برای گردشگری اقتصادی است می‌تواند در راستای توسعه گردشگری استفاده شود و گردشگری کشاورزی به عنوان یک اقتصاد مکمل در کنار کشاورزی دیده شده است و مردم، کشاورزان و سرمایه گذاران می‌توانند کمک بیشتری در این راستا داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: با برنامه ریزی مناسب و استفاده از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و همچنین ظرفیت‌های کشاورزی و منابع طبیعی مانند سایت‌های باغبانی، کاشت و فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی و جاذبه‌های طبیعی می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند.

کد خبر 5711776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha