۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۵۲

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

برگزاری اولین دوره رقابت‌های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان

برگزاری اولین دوره رقابت‌های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان

بیرجند_ سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری اولین دوره رقابت‌های مینی فوتبال محلات جام ایرانیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین خسروی گفت: اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان برگزار می‌شود.

به گفته وی این مسابقات به شکل شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار خواهد شد که ثبت نام برای شرکت در این رقابت‌ها از اول بهمن ماه آغاز و تا ۲۵ اسفندماه جاری ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و دستگاه‌های اجرایی آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح، بسیج مساجد و محلات، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای شرکت در این مسابقات دعوت کرده ایم، افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گسترش ورزش همگانی طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات را به طور همزمان در نقاط کشور مختلف کشور برگزار می‌کند.
.
وی با بیان این که این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود شرکت در این رقابت‌ها رایگان است، تصریح کرد: این مسابقات در زمین‌های چمن مصنوعی در رده سنی ۱۵ سال به بالا برگزار و علاقمندان می‌توانند در سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی ثبت نام کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به این که ثبت نام به شکل انفرادی و تیمی برای شرکت در این مسابقات امکانپذیر است.

خسروی ادامه داد: جوایز نقدی و غیر نقدی به تیم‌های برتر شهرستانی، استانی و منطقه‌ای و کشوری پرداخت می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی هم بیان داشت: مرحله شهرستانی در خراسان جنوبی از پنجم اردیبهشت، مرحله استانی از ۱۰ خرداد، مرحله منطقه‌ای از ۲۰ تیر ماه سال جاری آغاز می‌شود.

چراغ بیرجندی از تخفیف ۵۰ درصدی بیمه ورزشی شرکت کنندگان خبر داد و تاکید کرد: هر چقدر میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی بیشتر باشد سبب ارتقای جایگاه خراسان جنوبی در کشور می‌شود.

کد خبر 5711796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha