۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۱۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

لزوم نگاه ویژه مدیر جدید ورزش خراسان شمالی به رشته‌های انفرادی

لزوم نگاه ویژه مدیر جدید ورزش خراسان شمالی به رشته‌های انفرادی

بجنورد_ بوکسور ملی پوش خراسان شمالی گفت: هر کسی که سکان هدایت ورزش و جوانان خراسان شمالی را به دست می‌گیرد نگاه ویژه ای به رشته‌های انفرادی داشته باشد.

میثم قشلاقی در گفتگو با مهر با اشاره به عمل جراحی کتف و مشکلات پیش رو اظهار داشت: حدود ۶۰ روز به مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان باقی مانده است.

بوکسور وزن ۸۱ کیلو گرم اهل خراسان شمالی گفت: با اینکه در مسابقات قهرمانی آسیای اردن نتوانستم مقامی کسب کنم اما اکنون با گذشت ۸ ماه از عمل جراحی، می‌توانم به خوبی تمرینات را انجام دهم تا در مسابقات قهرمانی جهان ازبکستان بتوانم دل مردم را شاد کنم.

وی افزود: کادر جدید تیم ملی مخصوصاً سرمربی تیم ملی که از تجربه بالایی برخوردار است و می‌توانند کمک شایانی به ما کنند.

قشلاقی گفت: در چند ماه اخیر هزینه‌های رفت و آمد به اردوی تیم ملی را به صورت شخصی پرداخت می‌کنم و انتظار دارم مسئولان حداقل‌ها را برای قهرمانان ملی فراهم کنند.

این بوکسور تیم‌ملی بیان داشت: با توجه به تغییر مدیریت ورزش استان انتظار داریم هر کسی که سکاندار ورزش و جوانان استان می‌شود نگاه ویژه‌ای به نفرات اعزامی به مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو چین داشته باشد و بتوانند شرایط را به صورت حرفه‌ای ایجاد کنند تا بتوانیم در بهترین شرایط جسمی‌، روحی و روانی به رقابت بپردازیم.

میثم قشلاقی بعد از درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا (دبی) در سال ۲۰۲۱ و کسب نایب قهرمانی لقب تایسون ایرانی را به خودش اختصاص داد.

کد خبر 5711832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha