۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹

سرپرست بهزیستی استان مرکزی:

مرکز ماده ۱۶ جامع استان مرکزی راه اندازی می شود

مرکز ماده ۱۶ جامع استان مرکزی راه اندازی می شود

اراک - سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: زمین یک هکتاری در روستای سوارآباد برای تاسیس مرکز ماده ۱۶ پیش بینی شده و آماده راه اندازی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زیدوند صبح یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت مرکز ماده ۱۶ اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌های استان مرکزی در طول یک سال و نیم گذشته پیگیر مرکز ماده ۱۶ هستند و مرکز قبلی هم از نظر مدیریت و هم مکان نیاز به اصلاح داشت که علیرغم پیگیری‌های متعدد کار خاصی انجام نشد چراکه با استانداردها مطابقت نداشت.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی افزود: با توجه به اینکه مکان یکی از ضرورت‌های مهم مرکز ماده ۱۶ بود این مهم در دستور کار قرار گرفت که زمین یک هکتاری در روستای سوار آباد مد نظر قرار گرفت و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز در اختیار داریم.

وی ادامه داد: هم اکنون نقشه‌های این مرکز تهیه شده و آماده اجرای مناقصه هستیم که واگذاری پیمانکار صورت پذیرد و آمادگی لازم برای شروع ساخت مرکز را داریم.

زیدوند اضافه کرد: در فاز اول مرکز ماده ۱۶ اراک بلوک ۲۰۰ نفره احداث خواهد شد و بخش‌های فنی و حرفه ای نیز به مرور زمان احداث می‌شوند و با برنامه ریزی ها تا یک سال آینده فاز اول آن احداث خواهد شد و این نیازمند کمک همه جانبه در استان است.

وی اضافه کرد: هم اکنون گرمخانه شهرداری اراک برای ارائه خدمات به افراد بی پناه مشغول فعالیت است و این مرکز مختص افراد بی خانه هست.

کد خبر 5712671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha