۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۸

هشدار به مشاوران املاک؛

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی جرم است

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی جرم است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به مشاورین املاکی که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن می کنند، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بنابر گزارشهای واصله مردمی و مراجع نظارتی، تعدادی از مشاورین املاک در سطح شهرستانهای استان اقدام به خرید و فروش غیر قانونی امتیاز طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می‌نمایند که این امر با توجه به ناآگاهی برخی خریداران امتیازها و درنهایت درگیری پروژه‌ها با پرونده‌های حقوقی و قضائی ناشی از این تخلفات و جرایم موجب تضرر مردم می‌شود.

وی افزود: قانون پیش فروش ساختمان و آئین نامه اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مشخص کرده تمامی امور مربوط به این دو طرح (اقدام ملی و نهضت ملی مسکن) باید مطابق با دستورالعمل و نمونه قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی باشد پس خرید و فروش‌های امتیاز این طرح‌ها توسط مشاورین املاک غیرقانونی و اقدامی مجرمانه است, به همین منظور از شهروندان و هم استانیهای عزیز درخواست دارم فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند.

محبت خواه در ادامه از مسئولان وزارت صمت خواست تا با توجه به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح‌های یاد شده، هماهنگی لازم برای جلوگیری از هرگونه تبلیغات محلی و خرید و فروش توسط مشاورین املاک را فراهم آورند.

کد خبر 5712952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      5 0
      مگه مسکن ملی وجود هم داره که خرید و فروش هم بشه؟
    • امیر IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      1 0
      سلام منی که دو سال پیش پول ریختم و الان دیگه توان پرداخت اقساطش رو ندارم مجبور به فروشم دولت میگه برو کنسل کن تا همون پول خودتو برگردونیم درصورتی که اون سال یه پراید فروختم ۴۵ الان همون شده ۲۰۰ به نظر من آزادش کنین مردم بدبخت بتونن حداقل همون ماشینو بخرن یا از تورم جا نمونن باتشکر