۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰

سرپرست ورزش و جوانان مازندران:

مازندران میزبان لیگ فوتبال قهرمانان آسیا می شود

 مازندران میزبان لیگ فوتبال قهرمانان آسیا می شود

قائمشهر- سرپرست ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مازندران سال آینده میزبان لیگ فوتبال قهرمانان آسیا است، بر لزوم رفع مشکلات ورزشگاه وطنی قائمشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان عصر یکشنبه در بازدید از طرح‌های ورزشی قائمشهر با اشاره به اهمیت ورزش قائمشهر، ضمن تقدیر از تمامی زحمتکشان ورزش در هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان، افزود: این شهرستان شهر اول ورزش استان است و این شهر جزو شهرهای پویا و پر تحرک در ورزش است.

عالیشان با اشاره به تقویت نیروهای انسانی در ادارات شهرستان‌ها، بیان داشت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان است و ما باید در جهت کادر سازی تلاش کنیم، ما با کمبود نیروهای کیفی در مدیریت ورزش مواجه هستیم.

وی ادامه داد: نیروهای جوان باید خودشان را توانمند کنند تا جایگزین مدیران بازنشسته شوند. این چرخه باید ادامه داشته باشد.

وی از توانمندی بانوان در امر مدیریت ورزشی گفت و بیان داشت: انتظار داریم همه تعهد سازمانی داشته باشند و برای موفقیت در ورزش تلاش کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: انتظار و توقع این است که صادقانه و خالصانه کار کنید و به ورزشکاران و جوانان خدمت کنید.

عالیشان به برنامه محوری تاکید و گفت: سال آینده میزبان لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید در جهت رفع مشکلات ورزشگاه شهید وطنی و دغدغه باشگاه نساجی تلاش کرد.

وی افزود: قائم‌شهر توانمندی فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی مخصوصاً فوتبال دارد و حضور نساجی در لیگ برتر، تأیید کننده این ادعا است.

عالیشان در این جلسه بر رفع مشکلات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تاکید کرد و خواستار حل دغدغه‌های باشگاه نساجی مازندران شد.

کد خبر 5712984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha