۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶

در رشته حفظ کل و قرائت؛

اجرای نمایندگان ایران در دومین روز از مسابقات بین المللی قرآن

اجرای نمایندگان ایران در دومین روز از مسابقات بین المللی قرآن

دومین روز از برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم« سینا طباخی» در رشته حفظ کل و «امیر حسین رحمتی» در رشته قرائت اجرا خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از اجرای برادران در سالن اصلی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اجرای نمایندگان جمهوری اسلامی ایران همراه خواهد شد.

در این روز که امروز دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار خواهد کرد نمایندگان جمهوری اسلامی در رشته های حفظ کل و قرائت به رقابت با دیگر شرکت کنندگان خواهند پرداخت.

در این روز یازده شرکت کننده در رشته های حفظ کل، ترتیل، قرائت به رقابت میپردازند که سینا طباخی در رشته حفظ کل و امیر حسین رحمتی در رشته قرائت ارزیابی خواهند شد.

همچنین امروز در رشته حفظ کل به ترتیب محمد سعید اراتنی از کشور الجزایر، عبدالرحمن محمد ربیع از کشور سوریه، محمد بن یوسف از کشور لیبی به همراه سینا طباخی نماینده رشته حفظ کل جمهوری اسلامی ایران؛ در رشته قرائت امیر حسین رحمتی نماینده جمهوری اسلامی ایران، عمار جیکیتش از کشور کرواسی، عبدالکریم بن حسان از کشور الجزایر، یحیی سنگی از کشور فیلیپین به ارائه محفوظات خود می پردازند.

همچنین در رشته ترتیل نیز اباد عونی محمد از کشور مصر، اسماعیل حمدان از کشور مصر، محمد محی الدین از کشور کنیا از جمله شرکت کنندگانی هستند که در روز دوم به رقابت خود ادامه میدهند.

همچنین امروز حامد شاکر نژاد، حمیدرضا احمدی وفا و مهدی غلام نژاد از قاریان برتر دوره های قبلی و مسابقات بین المللی به عنوان قاری افتخاری چند از کلام مجید در سالن اصلی حاضر خواهند بود.

گفتنی است، سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۹ بهمن ماه الی سوم اسفند با حضور قاریان و حافظان برتر بین المللی از ۸۰ کشور جهان اسلام در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در حال برگزاری است.

*یوسف کامیاب پور

کد خبر 5713542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha