الازهر: تروریسم صهیونیستی وضعیت قدس اشغالی را به آتش می‌کشد

الازهر: تروریسم صهیونیستی وضعیت قدس اشغالی را به آتش می‌کشد

الازهر مصر با صدور بیانیه ای درباره ادامه سیاست های تجاوزکارانه و وحشیانه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، الازهر مصر در بیانیه ای تاکید کرد: تدابیر اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را نمی توان چیزی جز تروریسم صهیونیستی دانست، امری که موجب می شود قدس اشغالی به وضعیت انفجار درآید.

الازهر با هشدار درباره سیاست های صهیونیست های افراطی علیه اهالی قدس، تاکید کرد: این اقدامات پس از آن اجرایی شد که فلسطینیان با طرح های خباثت آمیز اشغالگران در زمینه الحاق قدس تحت حاکمیت خودشان و یهودی سازی آن مقابله کرده و پروژه های صهیونیستی را شکست دادند.

در بیانیه الازهر با اشاره به اعتصاب عمومی اهالی قدس در روز یکشنبه (دیروز) آمده است: در پی این رخداد، صهیونیست ها در تلاش برای مجازات دسته جمعی فلسطینیان هستند.

گفتنی است اهالی قدس در کنار گروه های ملی و اسلامی روز گذشته در اعتراض به تشدید اقدامات صهیونیست ها در زمینه قتل عام ، بازداشت ها و ویران نمودن منازل مسکونی فلسطینیان، اعتصابی سراسری را در قدس اشغالی برقرار کردند.

در پی این اعتصاب عمومی، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بر لزوم تداوم سیاست های سرکوبگرانه علیه فلسطینیان و عدم انجام هر گونه تسامح با آنها از سوی پلیس رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

کد خبر 5713609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha