۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۱

رئیس بنیاد نخبگان گیلان:

نگاه تکریم محور و الگوساز به نخبگان آینده علمی کشور رابیمه می‌کند

نگاه تکریم محور و الگوساز به نخبگان آینده علمی کشور رابیمه می‌کند

رشت- رئیس بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه این استان مملو از شخصیت برجسته و ممتاز است، گفت: نگاه تکریم محور و الگوساز به نخبگان، آینده علمی کشور را بیمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیرینی ظهر چهارشنبه در همایش ملی تکریم و الگوسازی زنده یاد «ابوالفضل درویزه» در تالار حکمت دانشگاه گیلان اظهار کرد: الگوسازی شخصیت‌های ممتازی چون زنده یاد درویزه می‌تواند آینده را برای نخبه پروری بیمه کند.

وی با اشاره به جایگاه قرآنی و الهی تکریم از شخصیت‌های برتر و نخبه افزود: تکریم و نکوداشت شخصیت‌های ممتاز در قرآن مورد ستایش قرار گرفته است و از تأکیدات الهی محسوب می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با بیان اینکه این استان مملو از شخصیت برجسته و ممتاز است، گفت: معرفی و الگوسازی شخصیت‌های نخبه و موفق در گیلان در اولویت بنیاد نخبگان قرار دارد.

شیرینی با اشاره به شخصیت جامع، کامل و بی نقص پروفسور ابوالفضل درویزه اضافه کرد: نام زنده یاد درویزه همانند ستاره‌ای در آسمان پر نخبه گیلان و کشور می‌درخشد.

وی با بیان اینکه استاد درویزه تمام داشته‌های علمیش را بدون کم و کاستی در اختیار افراد قرار می‌داد، افزود: وی در تمام ابعاد شخصیتی، مدیریتی، اخلاقی و عرفانی ممتاز بودند.

رئیس بنیاد نخبگان گیلان با تاکید بر ارج نهادن به شخصیت‌های برتر در بخش‌های مختلف، بیان کرد: نگاه تکریم محور و الگوساز به نخبگان، آینده علمی کشور را بیمه می‌کند و از این قبیل همایش‌ها باید استمرار داشته باشد.

کد خبر 5715372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha