۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵

تا پایان سال ۱۴۰۱؛

۷۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان صاحب خانه می‌شوند

۷۰۰ مددجوی کمیته امداد اصفهان صاحب خانه می‌شوند

اصفهان - مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: تا پایان امسال ۷۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان صاحب خانه می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی انوری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تا پایان سال کلید ۷۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان می‌شود، اظهار داشت: در آذرماه با حضور رئیس کمیته امداد، ۲۸۵ واحد مسکونی از این تعداد به بهره برداری رسید و مابقی در ۱۴ اسفند همزمان با سالروز تأسیس این نهاد تحویل مددجویان خواهد شد.

انوری با تاکید به تأمین مسکن مددجویان در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، ادامه داد: با مساعدت رئیس کمیته امداد و هم افزایی با خیران، برنامه ریزی برای تکمیل ۴۱۵ پروژه در حال احداث نیز تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفته است.

وی به استفاده از ظرفیت خیران و مردمی سازی ساخت واحدهای مسکونی مددجویان اشاره کرد و افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت نیکوکاران و با اعتباری بیش از ۷۶ میلیارد تومان احداث و تکمیل شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات کمیته امداد و جمعیت قابل توجه محرومان تحت حمایت، از خیران دعوت می‌شود تا با مشارکت در طرح‌های احداث و تکمیل منازل مسکونی مددجویان، زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر را فراهم کنند.

کد خبر 5715880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha