۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹

امام جمعه شهر چمران:

نهاد انقلابی سپاه مصداق واقعی مردمی بودن و خدمت خالصانه است

نهاد انقلابی سپاه مصداق واقعی مردمی بودن و خدمت خالصانه است

چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: نهاد انقلابی سپاه پاسداران مصداق واقعی مردمی بودن و خدمت صادقانه و خالصانه است که در همه عرصه‌ها به موقع در کنار مردم حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران شهر چمران اظهار کرد: حلول ماه شعبان‌المعظم که ماه عبادت و بندگی است و همچنین اعیاد شعبانیه را به ویژه میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت قمر بنی‌هاشم ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد سید الساجدین علی بن الحسین (ع) را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: تمام وجود حضرت سیدالشهدا (ع) پاسداری از اسلام، دستاوردهای وحی و خاصه پیامبر گرامی اسلام بود، اگر قیام امام حسین (ع) نبود، امروز اثری از اسلام، قرآن و معارف الهی باقی نمی‌ماند.

خطیب جمعه شهر چمران تاکید کرد: پاسداری یک شغل نیست بلکه انجام وظیفه و یک رسالت است. پاسداران کشور هم با همین اعتقاد، ادامه دهنده راه امام حسین (ع) هستند. این اعتقاد یک پاسدار است که او نباشد اما اسلام، قرآن و دستاوردهای امام و شهدا باقی بماند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: پاسداری کردن پاسداران انقلاب از اسلام ناب و دستاوردهای انقلاب و رهبری و در کنار آن اعتماد بالایی که مردم کشورمان به پاسداران دارند، علت اصلی دشمنی دشمنان نظام با نهاد انقلابی سپاه است.

وی یادآور شد: مردمی بودن، حرکت کردن در خط امام و رهبری، داشتن روحیه انقلابی، انجام وظیفه و عمل به آنچه که رضایت خداوند، امام عصر (عجل) و رهبر معظم انقلاب در آن است می‌تواند مهم‌ترین خصوصیات یک پاسدار باشد.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: نهاد انقلابی سپاه پاسداران مصداق واقعی مردمی بودن و خدمت صادقانه و خالصانه است که در همه عرصه‌ها به موقع در کنار مردم حضور دارد.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران ایران همانند نیروهای نظامی دیگر کشورها نیست که صرفاً وظیفه جنگ یا دفاع را داشته باشند بلکه با قدرت و اقتدار خود در برابر دشمنانی که به دنبال توطئه و براندازی نظام هستند، بازدارندگی ایجاد می‌کرد.

کد خبر 5717934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha