۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان رضایت‌بخش نیست/تشکیل کمیته انضباطی

نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان رضایت‌بخش نیست/تشکیل کمیته انضباطی

همدان- معاون‌ ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان دور از شخصیت باشگاه بوده و به هیچ‌وجه برای‌مان رضایت‌بخش نیست.

علیرضا شریفی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به روند نتایج تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال کشور تا جایی که در توان داشتیم بهترین امکانات و شرایط را برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور فراهم کردیم.

وی افزود: متأسفانه در چندین هفته اخیر نتایج کسب شده به هیچ‌وجه رضایت‌بخش نبوده و از عملکرد کادر فنی و بازیکنان رضایت نداریم.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به لزوم بررسی دقیق عملکرد تیم گفت: به زودی جلساتی را پیرامون این نتایج ضعیف برگزار خواهیم کرد.
شریفی خاطرنشان کرد: با نظر اکثریت کمیته انضباطی و فنی باشگاه از قرارداد کادرفنی و بازیکنان کسر خواهد شد.
وی با اشاره به اولتیماتوم به کادرفنی بیان کرد: به طور قطع ادامه این روند نتایج قابل قبول نیست و امیدواریم کادرفنی هرچه سریع‌تر این روند را تغییر دهند.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: این نتایج برای مدیریت باشگاه رضایت بخش نیست و هواداران، مردم همدان و رسانه‌ها انتظار بیشتری از کادرفنی و بازیکنان دارند به طور قطع باید تصمیمات جدی را اتخاذ کنیم.
شریفی با اشاره به لزوم حمایت رسانه‌ها همچون گذشته گفت: همواره پیش از فصل تا به امروز تک‌تک رسانه‌ها و ورزشی‌نویسان کنار ما بوده‌اند که از همه آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم.
وی افزود: امیدواریم با حمایت مجدد رسانه‌ها بتوانیم با اتخاذ بهترین تصمیمات چالش فعلی را نیز به خوبی پشت‌سر بگذاریم.
کد خبر 5719121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha