۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲

روی ماتا:

نتیجه عادلانه بازی ۵ بر ۰ بود/ استقلال شبیه سازی نمی کند

 نتیجه عادلانه بازی ۵ بر ۰ بود/ استقلال شبیه سازی نمی کند

قائمشهر-مربی تیم استقلال تهران با بیان این که از نتیجه بازی رضایت نداریم، نتیجه عادلانه بازی را پنج بر صفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روی ماتا در نشست خبری بعد از مصاف با نساجی مازندران و تساوی برابر این تیم با اظهار اینکه بازی خیلی خوبی را انجام دادیم اما فکر می‌کنم نتیجه عادلانه ۵ بر صفر بود، افزود: موقعیت‌های خیلی زیادی برای گرفتن سه امتیاز بازی داشتیم.

وی با بیان اینکه بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم، اظهار داشت: ظرفیت این را داشتیم که با داخل و بیرون بازی و بازی را کنترل کنیم و وقتی توپ لو می‌رفت، می‌توانستیم سریعاً توپ را پس بگیریم.

مربی تیم استقلال یادآور شد: در نیمه دوم خوب شروع کردیم و دو موقعیت گلزنی داشتیم، همچنین خوب ادامه دادیم و سپس گل زدیم اما در ادامه یک ضربه آزاد منجر به گل حریف شد.

روی ماتا با اظهار اینکه در ادامه بازی موقعیت ایجاد کردیم ولی متأسفانه فوتبال این گونه و نتیجه ناعادلانه است، گفت: باید بازیکنان به عملکردی که داشتند، افتخار کنند و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

وی درباره صحنه خطا روی قایدی با بیان اینکه مشخص بود که پنالتی است، چه از کنار زمین و چه از تلویزیون. افزود: من از روی نیمکت هم دیدم که پای قایدی را زدند و ما تیم مثبتی هستیم و هیچ‌وقت شبیه‌سازی نمی‌کنیم، وقتی شما می‌بینید پنالتی است، پس پنالتی را اعلام کنید و ما هم باید گل می‌زدیم.

وی از نتیجه بازی ابراز نارضایتی کرد و گفت: فقط از نتیجه راضی نیستیم و از باقی مسائل راضی هستیم و می‌توانستیم این بازی را راحت و با تعداد گل‌های زیادی ببریم.

مربی تیم استقلال تهران درباره داوری بازی نیز با بیان اینکه دو مورد وجود داشت، یک مورد قایدی و دیگری خطای هندی بود که در داخل محوطه جریمه نساجی رخ داد، ادامه داد: من نمی‌دانم چرا روزبه کارت زرد گرفت و همان خطا روی محبی رخ داد اما کارت زردی به بازیکن نساجی نداد.

وی با اظهار اینکه ما از جو ورزشگاه آگاه بودیم و هر مربی و هر بازیکنی دوست دارد که در این جو بازی کند، گفت: وقتی گل می‌زنید، نرمال است که تیم حریف فشارش را زیاد می‌کند و از هر روشی استفاده می‌کند اما نساجی کار خاصی انجام نداد.

روز دوم از هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز سه شنبه با دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که این دیدار با تساوی یک به یک تمام شد. ارسلان مطهری (۵۲) برای استقلال و ایوب کلانتری (۶۸) برای نساجی گل زدند.

کد خبر 5721801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha