۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۱۰

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرای طرح امنیت غذایی «شهید ساجدی» در چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح امنیت غذایی «شهید ساجدی» در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح امنیت غذایی شهید ساجدی در راستای ارتقای بهره‌وری محصولات راهبردی در استان، اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله سعیدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح امنیت غذایی شهید ساجدی در راستای ارتقا بهره‌وری محصولات راهبردی در استان، اجرا می‌شود.

وی افزود: در سطح ۹۲ هزار و ۸۸۴ هکتار، با بکارگیری ۱۸۰ نفر از کارشناسان سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در شهرستان‌ها در راستای ارتقا بهره‌وری محصولات راهبردی گندم، جو، ذرت، دانه‌های روغنی و برنج قرارداد منعقد شده است که گام بزرگی در راستای ارتقا بهره‌وری برداشته خواهد شد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارتقا بهره‌وری محصولات راهبردی، حمایت و پشتیبانی و ارائه تسهیلات یارانه‌دار به بخش کشاورزی، افزایش مشارکت بهره‌برداران در کشت قراردادی و جهش تولید به‌منظور افزایش تولید در واحد سطح و ایجاد امنیت غذایی، حمایت و پشتیبانی از ایجاد شبکه مشورتی و ترویج هوشمند، حمایت و پشتیبانی از ستادهای رفع موانع تولید و حمایت و پشتیبانی از فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد و بدون استفاده از اهداف اصلی این طرح است.

کد خبر 5722246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha