۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۶

برای اولین بار در کشور؛

عملیات اجرایی شهر مولد کشاورزی در تنگستان آغاز می‌شود

 عملیات اجرایی شهر مولد کشاورزی در تنگستان آغاز می‌شود

بوشهر- مشاور تام الاختیار وزیر و مدیرکل ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی گفت: عملیات اجرایی شهر مولد کشاورزی در تنگستان در جریان سفر هیئت دولت به استان بوشهر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن عسکری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میز خدمت وزارتخانه جهاد کشاورزی در بوشهر راه اندازی شده و از امروز چهارشنبه تا جمعه به مدت سه روز و از ساعت ۶ تا ۱۸ پاسخگوی بهره‌برداران و مردم شریف استان بوشهر خواهد بود.

وی بیان کرد: در این میز با بهره‌گیری از کارکنان جهاد کشاورزی استان بوشهر مشکلات جامعه هدف این مجموعه رصد و پیگیری خواهد شد.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی رئیس جمهور ادامه داد: در مواردی که نیاز به بررسی و برنامه‌ریزی بیشتر داشته باشد گزارش لازم به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی ارائه خواهد شد.

عسکری عنوان کرد: با توجه به شرایط استان بوشهر و ظرفیت‌های فراوان آن در بخش‌های شیلات و کشاورزی با تمرکز بر نخلستان‌ها، تمرکز ویژه‌ای بر این دو بخش صورت گرفته و در این ارتباط مصوبات سفر سال قبل رئیس جمهور به استان بوشهر به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: به تناسب ظرفیت‌های استان بوشهر باید برای رونق سرمایه گذاری و افزایش فرصت‌های شغلی در این استان اقدام شود. عسکری ادامه داد: وزیر جهاد کشاورزی در روز جمعه هفته جاری همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر سفر کرده و پروژه‌های مختلف را اجرایی خواهد کرد.

وی گفت: در این سفر چند پروژه بخش کشاورزی و چند پروژه بین بخشی در شهرستان مقصد سفر وزیر جهاد کشاورزی با حضور نماینده و فرماندار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عسکری عنوان کرد: در این راستا از بهره‌برداران و کشاورزان استان بوشهر دعوت می‌شود در صورت نیاز با حضور در میز ارتباطات جهاد کشاورزی گزارش‌ها و درخواست‌های احتمالی خود را ارائه کنند.

وی افزود: در میز ارتباطات مردمی علاوه بر بررسی دریافت گزارشات و درخواست‌ها به مجموعه انتقادات و پیشنهاد مراجعه کنندگان نیز پرداخته خواهد شد.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: با حضور وزیر جهاد کشاورزی برای اولین بار در کشور، عملیات اجرایی شهر مولد کشاورزی در شهرستان تنگستان آغاز خواهد شد.

عسکری افزود: وزیر کشاورزی در سفر استانی خود به استان بوشهر به شهرستان تنگستان به عنوان معین شهرستان‌های استان سفر می‌کند و در این راستا عملیات اجرایی پروژه‌های مختلفی از جمله شهر مولد کشاورزی، مجتمع پرورش میگو و… آغاز خواهد شد.

کد خبر 5722788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha