۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۶:۵۵

استاندار گلستان:

طرح شهید زین‌الدین به دنبال اصلاح ساختارهای ناکارآمد است

طرح شهید زین‌الدین به دنبال اصلاح ساختارهای ناکارآمد است

گرگان- استاندار گلستان با بیان این که طرح شهید زین‌الدین به دنبال اصلاح ساختارهای ناکارآمد است، گفت: این طرح امکان بکارگیری ۱۰۰ نفر از جوانان مومن، نخبه و انقلابی را به مدیریت استان می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در سومین جلسه شورای راهبری توسعه استان اظهارکرد: طرح شهید زین‌الدین به استانداران در راستای تسهیل در اجرای سیاست های دولت، کمک می کند.

استاندار گلستان با بیان اینکه طرح شهید زین‌الدین به دنبال کاری جدید و اصلاح ساختارهای ناکارآمد است، افزود: این طرح امکان بکارگیری ۱۰۰ نفر از جوانان مومن، نخبه، انقلابی، تحول خواه و واجد شرایط را به مدیریت استان می دهد.

وی بیان کرد: برای این افراد باید دوره های بدو خدمت، پروژه محور تعریف شود و در طول خدمت هم دوره هایی برای فرد برگزار شود.

زنگانه با بیان اینکه این افراد با روشی متفاوت باید جذب شوند و بتوانند در آینده استان تاثیرگذار باشند، گفت: توجه به سهم بانوان در این طرح از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار گلستان اضافه کرد: تلاش ما اجرای طرح شهید زین‌الدین در استان به بهترین شکل ممکن بوده تا اینکه گلستان را به استان برتر کشور تبدیل کنیم.

وی عنوان کرد: این طرح اقدامی بین بخشی، شبکه ای، تحول آفرین و آینده نگرانه برای توسعه و رشد استان باشد.

کد خبر 5722948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha