۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

حامد کیخسروی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل شد

حامد کیخسروی مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل شد

اردبیل- آئین تودیع و معارفه مدیران کل بنیاد مسکن استان اردبیل برگزار و حامد کیخسروی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور برگزار شد، از زحمات ۷ ساله فرهاد سبحانی در سنگر خدمت رسانی در بنیاد مسکن استان اردبیل تقدیر و تجلیل و حامد کیخسروی که از سابقه کارشناسی، مدیریت و معاونت بنیاد مسکن برخوردار بوده به عنوان مدیرکل جدید این نهاد انقلابی در استان اردبیل معرفی شد.

مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: با شناختی که از حوزه‌های بازسازی و عمران روستایی در سال‌های گذشته دارم سعی خواهیم کرد تا در اجرای طرح هادی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی با تلاشی مضاعف و شبانه روزی خدمات مطلوبی را ارائه کنیم.

حامد کیخسروی خاطرنشان کرد: اولویت ما اجرای طرح‌های هادی و بازنگری در این طرح‌ها است تا شرایط استان را که هم اکنون از میانگین کشوری پایین‌تر است به وضعیت مطلوب‌تری سوق دهیم.

وی مقاوم سازی مساکن روستایی را نیز یادآور شد و بیان کرد: ۵۲ درصد واحدهای مسکونی استان اردبیل تاکنون مقاوم سازی شده و سعی می‌کنیم تا این نهضت را در دولت سیزدهم به سرانجام مطلوب برسانیم.

مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در احداث مسکن محرومان و نهضت ملی مسکن نیز تلاش‌های جدی تری را انجام می‌دهیم تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان بتوانیم به اهداف موردنظر دست یابیم.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان اردبیل نیز در این مراسم نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه یک مجموعه اعلام و اظهار کرد: بنیاد مسکن از صادق‌ترین و توانمندترین نیروها بهره مند است و ما در حوادث مختلف دو شهید خدمت را نیز تقدیم نظام اسلامی کردیم.

فرهاد سبحانی افزود: در کنار کارهای معمول ما در سال‌های اخیر به عنوان استان معین در بازسازی واحدهای مسکونی کرمانشاه، لرستان و همچنین اخیراً در زلزله خوی ورود پیدا کردیم تا زمینه عمران و آبادانی بیشتر در این مناطق فراهم آید.

وی ادامه داد: تمام مدیران گذشته در این نهاد انقلابی تلاش کردند و امیدواریم مدیرکل جدید این مجموعه نیز بتواند این مسیر خدمت رسانی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سبحانی با حکم اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به سمت مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین منصوب شد.

کد خبر 5723135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha