خطر تخریب منازل ۸۰ خانواده فلسطینی در قدس اشغالی

خطر تخریب منازل ۸۰ خانواده فلسطینی در قدس اشغالی

منابع فلسطینی درباره خطر تخریب منازل ۸۰ خانواده اهل قدس در مناطق شیخ جراح و شهرک سلوان از سوی رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، منابع فلسطینی هشدار دادند که رژیم صهیونیستی در نظر دارد منازل بیش از ۸۰ خانواده در مناطق شیخ جراح و شهرک سلوان را پیش از آغاز ماه مبارک رمضان، تخریب کند.

بنابراین گزارش، هدف مسئولان رژیم صهیونیستی از این اقدام، مصادره کامل این منازل و ارائه آن در آینده به شهرک نشینان صهیونیست است.

براین اساس، دادگاه های صهیونیستی در قدس اشغالی در ماه مارس جاری جلساتی را جهت تصمیم گیری درباره موضوع تخلیه و اخراج خانواده های فلسطینی برگزار می کنند، که در صورت تایید نهایی تصمیمات اتخاذ شده دستکم ۸۰ خانواده فلسطینی از اهالی شیخ جراح و سلوان در قدس اشغالی، در معرض خطر آوارگی و بی خانمان شدن قرار می گیرند.

بنابراین گزارش، کابینه راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری نتانیاهو، در صدد اجرای یکی از برزگترین پروژه های خود با هدف بی خانمان کردن ده ها خانواده فلسطینی از اهالی منطقه قدیمی قدس، منطقه شیخ جراح و شهرک سلوان است.

پیش از این نیز رژیم صهیونیستی به ۱۵۰ خانواده فلسطینی از اهالی قدس که شمار آنها به یک هزار نفر می رسد، هشدار داده بود که خانه های خودشان را در راستای تحویل به شهرک نشینان هر چه سریعتر تخلیه کنند.

کد خبر 5724803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha