۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۳

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده می‌شود

کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده می‌شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری است، گفت: کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: تمام مسئولان ستاد سفرهای نوروزی در استان کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه باید تمام تلاش خود را برای پذیرایی هرچه بهتر از مسافران نوروزی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه کاهش تصادفات رانندگی در نوروز امسال باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ۱۹ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه وجود دارد که باید برای کاهش تصادفات جاده‌ای در نقاط برنامه ریزی کرد و باید به رانندگان در این محورها اطلاع رسانی شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اسکان مسافران نوروزی یکی از موضوعاتی است که باید به صورت خاص به آن توجه شود و اماکن اقامتی مانند مدارس باید از نظافت قابل قبولی برخوردار باشند.

صحرایی با بیان اینکه باید خاطره خوبی برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم، بیان کرد: نیروی انتظامی باید با استقرار گشت‌های پلیس امنیت و آرامش را برای مسافران ایجاد کند.

وی ادامه داد: در پایان سفرهای نوروزی عملکرد مدیران و دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و افرادی که کم کاری داشته‌اند مورد مواخذه و دستگاه‌های فعال مورد تشویق قرار می‌گیرند.

کد خبر 5724962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha