۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲

معاون جهاد کشاورزی گلستان:

روزانه ۱۲۰ تُن گوشت مرغ در گلستان توزیع می شود

روزانه ۱۲۰ تُن گوشت مرغ در گلستان توزیع می شود

گرگان- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: روزانه بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ تن مرغ در گلستان توزیع شده و مازاد نیاز به سایر استان‌ها از جمله تهران ارسال می شود.

حسین پهلونان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تفاهم نامه ای بین وزارت جهاد و اتاق تعاون منعقد شده که براساس آن، اتاق تعاون مجری برپایی نمایشگاه های بهاره در کشور هستند.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان افزود: این نمایشگاه ها اغلب در مراکز استان‌ها برپا شده کالاهای اساسی در آن توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه بهاره کالاهای اساسی در گلستان پیگیری و فعلاً در شهر گرگان نهایی شده است و در دیگر شهرستان ها هم در دست بررسی است.

پهلوانان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص توزیع مرغ گفت: روزانه بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ تن مرغ در گلستان توزیع شده و مازاد نیاز به سایر استان‌ها از جمله تهران ارسال می شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان در مورد توزیع میوه شب عید هم گفت: سال های گذشته دولت مازاد میوه را از باغداران خریداری می کرد که امسال این امر به بخش خصوصی و تشکل ها از جمله اتحادیه تعاون روستایی واگذار شده است که براساس آمار آنها ۵۰ تن پرتقال و ۵۰ تن سیب درختی خریداری و ذخیره شده است.

کد خبر 5725111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha