۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۶

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۶۴

جشن نیمه شعبان در ۵۰۰ مسجد استان همدان

جشن نیمه شعبان در ۵۰۰ مسجد استان همدان

همدان-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت نیمه شعبان در ۵۰۰ هیات و مسجد شاخص استان همدان جشن بزرگ مهدویت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در گفتگو با خبرنگار مهر از اهم برنامه‌های نیمه شعبان نام برد و افزود: برگزاری ۱۵ کیلومتر راهپیمایی شاد پیمایی در سطح خیابان‌ها در روز نیمه شعبان، برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در سطح ۱۴ مسجد استان با حضور مسؤولین، برپایی ۱۰۰ غرفه پذیرایی و ایستگاه فرهنگی و خدماتی در سطح شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری پویش ذبح قربانی ۱۱۰ رأس گوسفند برای سلامتی امام زمان (عج) نام برد و یادآور شد: برگزاری جشن‌های خانوادگی پویش هر خانه یک مهدیه و اهدای هدیه به ویژه شاخه‌های گل نرگس در معابر به جوانان و نوجوانان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: اجرا و پخش زنده سلام فرمانده ۲ در همدان و پخش زنده آن در شبکه‌های ملی تلویزیون و رادیو، اعزام ۲۰ هزار دانش آموز در قالب طرح معرفت به مسجد جمکران، برگزاری ۱۰۰۰ جشن نیمه شعبان در سطح مدارس استان روز سه شنبه مورخ ۱۶ اسفند از برنامه‌های نیمه شعبان با محوریت مهدویت است.

حجت الاسلام فاضلیان از برگزاری جشنواره بزرگ سازه‌های یخی در تپه هگمتانه در روز نیمه شعبان خبر داد و تصریح کرد: ویژه برنامه نیمه شعبان در ۲۵ مرکز نماز جمعه همراه با فضاسازی و هماهنگی با سخنران قبل از خطبه‌ها در خصوص نیمه شعبان، برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان روز سه شنبه مورخ ۱۶ اسفند، برگزاری پخش دعای عهد در تمامی مدارس از دیگر برنامه‌های شاخص نیمه شعبان در استان همدان است که برگزار خواهد شد.

کد خبر 5725471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha