۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۵۹

فرماندار آستانه اشرفیه:

هوشمند سازی شهری منجر به رفاه اجتماعی، توسعه و پیشرفت می‌شود

هوشمند سازی شهری منجر به رفاه اجتماعی، توسعه و پیشرفت می‌شود

آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه هوشمند سازی شهرها باید در اولویت قرار گیرد، گفت: هوشمندسازی شهری منجر به رفاه اجتماعی، توسعه و پیشرفت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ در همایش رونمایی از برند شهری کیاشهر، اظهار کرد: مدیریت شهری اهمیت بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت یک شهر دارد.

وی با اشاره به نقش مشارکتی شهروندان در ساخت شهر، افزود: شهروندان بازوی توانمندی در ساخت شهر برای مدیریت شهری هستند.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه انتقادات شهروندان در راستای توسعه شهری است، گفت: انتقادات شهروندان در بخش‌های مختلف باید توسط مدیران شهری شنیده شود و در اصلاح امور به کار گرفته شود.

آرنگ با تاکید بر انسجام و همدلی بین پارلمان شهری و مدیریت شهری، بیان کرد: مدیریت شهری و پارلمان شهری باید تعهد محوری، صداقت در رفتار و عملکردگرایی را سر لوحه کار قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهری و انسانی آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر، افزود: استعدادهای گردشگری، اقتصادی و اجتماعی دو شهر آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر تحول گرا است.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه هوشمندسازی شهرها باید در اولویت قرار گیرد، گفت: هوشمندسازی شهری منجر به رفاه اجتماعی، توسعه و پیشرفت می‌شود.

آرنگ ادامه داد: شهرها باید با هوشمندسازی، مدیریت منابع و جلب مشارکت مردمی اداره شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه به مدیریت منابع در شهرها، افزود: مدیریت منابع فقط پول نیست بلکه باید به منابع انسانی هم توجه ویژه کرد.

رونمایی از برند شهری بندر کیاشهر

در آستانه میلاد منجی عالم بشریت با حضور مسئولان برند شهری بندر کیاشهر رونمایی شد.

برندینگ شهری، در راستای ارائه پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و اهدافی چون جذب توریست و سرمایه‌گذار، اشتغالزایی، تعریف قدمت و تاریخ یک مکان جغرافیایی انجام می‌گردد.

گفتنی است؛ معرفی برند شهری و هویت بصری بندر کیاشهر، حاصل فعالیت گروهی از متخصصین و کارشناسان در مدت زمانی حدود یک سال می‌باشد.

کد خبر 5726019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha