المیادین گزارش داد؛

گسترش اعتراضات خواب از چشمان صهیونیست ها می رباید

گسترش اعتراضات خواب از چشمان صهیونیست ها می رباید

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که گسترده شدن اعتراضات خلبانان نیروی هوایی علیه نتانیاهو باید خواب از چشمان همه در «اسرائیل» برباید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با انتشار گزارش‌هایی به اعتراض خلبانان نیروی هوایی این رژیم و پیامدها و نشانه‌های آن پرداخته و گزارش دادند که برخی از خلبانان تهدید می‌کنند که به طور کلی پرواز را متوقف خواهند کرد.

بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی معاریو، اعتراض خلبانان و تهدید آنها به متوقف کردن پروازها، باید خواب از چشمان همه در اسرائیل برباید.

گزارش این روزنامه می‌افزاید: در اینجا سخن از اعتراض بسیاری از خلبانان به عنوان بخش مهمی از نیروهای ذخیره و مهم‌ترین بازوی امنیتی ما مطرح است و این روند به کسانی که در خدمت دائم و منظم هستند نیز نفوذ می‌کند.

این روزنامه در ادامه نوشت که این اعتراضات تنها در نیروی هوایی اسرائیل اتفاق نمی‌افتد، بلکه پیام‌ها، طومارها و بیانیه‌های مشابهی در هفته‌های گذشته از تمام واحدهای رزمی یا اطلاعاتی ارتش منتشر شده است.

به نوشته این روزنامه، پیامد اعتراضات نیروی هوایی به دو علت مضاعف است: نخست اینکه نیروی هوایی مهم‌ترین بازوی امنیتی اسرائیل است و دوم، جایگزینی برای این خلبانان وجود ندارد.

روزنامه «اسرائیل هیوم» نیز به نقل از منابعی نوشت: حداقل دو اسکادران جنگی دیگر در حال بررسی حرکتی مشابه با اسکادران ۶۹ هستند؛ یکی در پایگاه هوایی «رامات دیوید» و دومی در پایگاه «تل نوف».

این روزنامه خاطرنشان کرد: صداهایی شنیده می‌شود که از فرماندهی ارتش اسرائیل می‌خواهند تا اقدامات سخت‌گیرانه‌ای را علیه کسانی که از خدمت سرباز، امتناع می‌کنند، اتخاذ کند. این در حالی است که خلبانان ذخیره در تظاهرات شرکت کرده و برخی از آنها حتی تهدید به توقف پرواز می‌کنند.

گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره اعتراضات خلبانان نیروی هوایی این رژیم در حالی است که دیروز اعلام شد که اکثر اعضای اسکادران ۶۹ نیروی هوایی با عمل نکردن به آموزش‌های آتی به طوفان سیاسی که «اسرائیل» در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند، پیوسته‌اند.

گفتنی است که تظاهراتی که در دسامبر گذشته با ده‌ها هزار شهرک نشین صهیونیست آغاز شد، به تظاهرات بزرگی تبدیل شد که به ۲۵۰ هزار شهرک نشین رسید که علیه تلاش نتانیاهو برای تصویب اصلاحیه قانونی که قدرت قوه قضائیه را تضعیف و کنترل او را بر مفاصل مؤسسات رژیم اشغالگر، از جمله نهادهای امنیتی و نظامی تقویت می‌کند، به خیابان آمدند.

کد خبر 5726555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha