۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۳۳

فرماندار سرعین:

بیمارستان ۳۲ تختخوابی در سرعین احداث می‌شود

بیمارستان ۳۲ تختخوابی در سرعین احداث می‌شود

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: مجوز احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی برای شهر سرعین اخذ شده و روند اجرای آن از سال آینده آغاز می‌شود.

باقر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با پیگیری که نمایندگان حوزه انتخابیه و استاندار اردبیل در مرکز کشور انجام دادند، با تأمین زمین قرار شده بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهر گردشگری سرعین احداث و راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری مصمم هستند تا زمین مورد نیاز را تأمین کنند تا شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان باشیم که در فصول گردشگرپذیر سرعین نیاز مبرم به این بیمارستان و تخت‌های آن است تا ارائه امکانات و خدمات بهداشتی، درمانی به راحتی انجام شود.

باقرزاده ضرورت توسعه توریسم درمانی را در سرعین با محوریت آبدرمانی‌های شفابخش یادآور شد و گفت: هشت میلیون گردشگر سالانه به قطب گردشگری کشور وارد می‌شود که برای ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر بهداشتی، درمانی به این گردشگران و مسافران، احداث چنین بیمارستانی ضروری و بسیار مهم است.

آبدرمانی‌های سرعین خالص است

فرماندار شهرستان سرعین افزود: تمام آبدرمانی‌های احداث شده در سرعین آب معدنی خالص دارند و به هیچ وجه از آب لوله‌کشی شهری استفاده نکرده و مخلوطی از آب معدنی و شرب را شاهد نیستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: گردشگران و مسافرانی که وارد سرعین می‌شوند با توجه به تنوع آبدرمانی‌های مدرن و خواص آنها از این مجموعه‌ها استفاده کرده و سعی می‌کنند تا مدت ماندگاری خود را در این شهر افزایش دهند.

باقرزاده از مدرن‌سازی تعدادی از آب‌های درمانی دولتی در سرعین خبر داد و اضافه کرد: در کنار جذب سرمایه‌گذاران در این حوزه برای احداث آبدرمانی‌های استاندارد و مدرن، در سال آینده اولین موج آبی سرعین به همت بخش خصوصی راه‌اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: شهریور سال آینده پروژه موج آبی اول سرعین افتتاح می‌شود و قرار است سرمایه‌گذار دوم نیز تا خرداد سال ۱۴۰۳ پروژه دوم موج آبی را نیز افتتاح و آماده بهره‌برداری کند.

باقرزاده از اقدام مناسب شهرداری برای سنگ‌فرش مسیرها و خیابان‌های اصلی شهر سرعین خبر داد و اظهار کرد: طرح هادی در روستاهای این شهرستان نظیر «آتشگاه، کنزق و کرده ده» اجرایی شده و در کنار آن آسفالت معابر، جدول‌کشی و سایر خدمات را برای روستانشینان شاهد هستیم.

وی در مورد آخرین وضعیت کمربندی شهر سرعین تصریح کرد: این کمربندی در بخشی از قطعات با مشکل معارض روبه‌رو بوده که قرار شده شهرداری توافق نهایی را با مالکان انجام دهد تا هر چه سریع‌تر رینگ کمربندی سرعین تکمیل و پل مورد نظر نیز در این مجموعه اجرایی شود.

باقرزاده در ادامه سخنان خود گفت: با اجرایی شدن کمربندی سرعین و راه‌اندازی مسیر سلامت امیدواریم بخش عظیمی از مشکلات و معضلات ترافیکی شهر سرعین برطرف و شاهد تردد ایمن و راحت مسافران و گردشگران باشیم.

ساختمان دولت سرعین بعد از ۹ سال تکمیل می‌شود

فرماندار شهرستان سرعین شاخصه اصلی شهرستان سرعین را توجه به طرح‌های گردشگری عنوان کرد و افزود: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ساختمان دولت را نیز که در شهر سرعین ۹ سال است که تعطیل شده، فعال کردیم تا هر چه سریع‌تر این پروژه آماده بهره‌برداری شود.

وی از پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران این پروژه عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار این طرح، جاده سرعین به آلوارس و بیله‌درق همچنین کنزق با پیشرفت مناسب در حال تکمیل است تا در فصل گردشگری پیش رو آماده بهره‌برداری شود.

باقرزاده اضافه کرد: با تعریض مسیرها و جاده‌های گردشگری این شهرستان، فضا را برای حضور گردشگران در تعطیلات نوروزی و تابستان آماده می‌کنیم و در کنار آن ۲ پیست اسکی آلوارس و اوجور نیز از امکانات و تجهیزات مدرن بهره‌مند خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرعین بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در شهر سرعین بهترین و کیفی‌ترین خدمات به مسافران و گردشگران ورودی ارائه شود تا رضایت آنها را فراهم کنیم.

کد خبر 5727058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha