۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۱۶

معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد بوشهر:

۸۰ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مجوزدار در استان بوشهر فعال هستند

۸۰ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مجوزدار در استان بوشهر فعال هستند

بوشهر- معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بوشهر گفت: ۸۰ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در سطح استان بوشهر فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید حیدری دوشنبه شب با بیان اینکه آزمون مسابقه بزرگ تفسیر سوره یاسین با همکاری مؤسسه‌های فعال قرآنی در بوشهر در ۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۸۰ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت با مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در سطح استان بوشهر فعال هستند که تا کنون به ۷ مؤسسه قرآنی مبالغ بالای ۱ میلیارد ریال مورد حمایت قرآنی قرار گرفته‌اند.

معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از اجرای طرح عهده‌داری حمایت از جامعه قرآنی خبر داد و افزود: جهت پویایی فعالیت‌های قرآنی مؤسسات می‌طلبد که هر دستگاه حامی یکی از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سطح استان شود.

حجت‌الاسلام جابر آزور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه ۲۰ کانون تخصصی شاخص قرآنی داریم، گفت: ۴۳۰ کانون فرهنگی - هنری در سطح استان بوشهر مجوز فعالیت دارند و به صورت مسجد محور در میان جوانان و سایر اقشار فعالند.

کد خبر 5727216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha