۱۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران:

هنر بهترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هنر بهترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

شیراز-مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:هنر یکی از بهترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد مختاری در مراسم اختتامیه نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ایثارگر منطقه ۴ کشور بیان کرد: هنر، یکی از بهترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چرا که با زبان هنر می‌توان آثاری ارزشمند و فاخر تولید کنیم که تأثیرگذاری زیادی در جامعه دارد و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

او گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به خصوص اداره کل امور هنری از هرگونه فعالیت هنری فاخر در راستای ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه حمایت می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز گفت: زبان هنر، نافذترین، ماناترین و اثرگذارترین زبانی است که به وسیله آن می‌توان با دیگران سخن گفت و بارها مشاهده شده است اثری که یک عکس، نقاشی یا دیگر آثار هنری بر جامعه می‌گذارد بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی است.

ابراهیم بیانی گفت: استفاده از ابزاری، چون هنر در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بسیار تأثیرگذار است و حرکت در این مسیر، یک نوع مجاهدت در راه حق محسوب می‌شود و امیدواریم با استقبال خوب هنرمندان و جوانان متعهد و توانمند، همچنان شاهد انجام کارهای ارزشمند و ماندگار در این زمینه باشیم.

کد خبر 5727446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha