۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

بی نظمی فروش مرغ زنده به کشتارگاه های مازندران کنترل شد

بی نظمی فروش مرغ زنده به کشتارگاه های مازندران کنترل شد

ساری- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بی نظمی در فروش مرغ زنده به کشتارگاه ها در استان با حضور موثر همکاران کنترل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عنایتی کلیجی صبح پنجشنبه در پنجمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: شب گذشته شاهد بی نظمی در فروش مرغ زنده به کشتارگاه‌ها بودیم که با حضور مؤثر همکاران جهاد کشاورزی در کشتارگاه‌های استان این موضوع کنترل شد.

وی اظهار کرد: لازم است تمرکز بیشتری روی تولید و بازار محصولات کشاورزی داشته باشیم تا اخلال و نابسامانی در بازار و تولید رخ ندهد و بازتاب خوبی از حضور مدیران در بازار و توزیع سیار مرغ منجمد شاهد بودیم و این حضور و نظارت باید تداوم داشته باشد و جلوی هرگونه کسری اقلام اساسی در بازار گرفته شود.

عنایتی از ورود گوشت قرمز گرم به استان خبر داد و گفت: دقت کافی داشته باشیم باحضور گسترده مسافران در استان با مشکل در تأمین و توزیع کالاها مواجه نشویم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: میوه به اندازه کافی تأمین و در استان توزیع خواهد شد.

قیمت مرغ زنده ۴۴ هزار تومان است

سید محمد جعفری سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: مسئولیت قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی نظیر مرغ در سامانه سماتیم برعهده جهاد کشاورزی است و قیمت مرغ زنده ۴۴ هزارتومان تعیین شده است.

وی اظهار کرد: فروش مرغ زنده بیش از ۴۴ هزارتومان تخلف محسوب شده و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها موارد تخلف را به تعزیرات حکومتی معرفی کنند.

جعفری از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها خواست با حضور در کشتارگاه‌ها بر فروش مرغ زنده نظارت و قیمت‌ها را کنترل کنند

کد خبر 5728918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha