۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛

برگزاری کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن در کاشان

برگزاری کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن در کاشان

کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش قرآن و آموزه‌های آن در زندگی فردی و اجتماعی هر فرد اظهار داشت: بر این مبنا یکی از برنامه‌های مهم اداره تبلیغات اسلامی ترویج آموزه‌های قرآنی در سطح جامعه به خصوص در بین جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به اینکه برای این منظور لازم است تا مربیانی متبحر تربیت شوند، ابراز داشت: کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن با حضور و تدریس ابوالفضل بهرامپور صاحب تفسیر نسیم حیات در کاشان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان توصیف دقیق صحنه نبرد فرهنگی و تمدنی را از وظایف مهم روحانیون و مبلغین دانست و تصریح کرد: در حال حاضر که دشمن با تمام توان برای مقابله با آموزه‌های فرهنگی و اسلامی و ایرانی ملت ایران به صحنه آمده است باید به بهترین شکل ممکن با آن مقابله کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم دشمن از جنگ ترکیبی ناامید کردن مردم است، گفت: بر این مبنا دشمن و استکبار جهانی تلاش می‌کند با ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، برنامه‌های ظالمانه خود را اجرایی کند.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه روحانیون و علما باید در ارتقای امیدواری بین مردم بیش از پیش تلاش کنند، افزود: با همین هدف و در جهت دانش افزایی و آموزش تخصصی جامعه هدف اولین کارگاه تدبر در قرآن ویژه ائمه جماعت و مبلغین و اساتید قرآن برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور بیش از ۵۰ نفر برگزار شد، تاکید کرد: در کنار برگزاری این کارگاه استاد بهرامپور در برخی از مساجد شهرستان کاشان نیز سخنرانی داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر از طرف اداره تبلیغات اسلامی دریافت می‌کنند.

کد خبر 5729156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha