۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳

استاندار مرکزی خبر داد؛

مرکز استعداد و خلاقیت دانش آموزی استان مرکزی افتتاح شد

مرکز استعداد و خلاقیت دانش آموزی استان مرکزی افتتاح شد

اراک- استاندار مرکزی گفت: امروز مرکز استعداد و خلاقیت دانش آموزی استان افتتاح شد و این مرکز در واقع یک مرکز منحصر به فرد است.

به گزارش خبرنگار، مهر، فرزاد مخلص الائمه بعدازظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح مرکز استعداد و خلاقیت دانش آموزی در پارک علم و فناوری استان مرکزی با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح خط تولید مواد موثره داروی استامینوفن در شهرستان شازند انجام گرفت.

استاندار مرکزی افزود: این افتتاح حلقه مهم حدواسط بین صنعت نفت و محصول نهایی دارو خواهد بود و اتفاق مهمی در صنعت داروسازی و توسعه زنجیره راهبردی ارزش در صنایع دارویی است.

وی با بیان اینکه امروز مرکز استعداد و خلاقیت دانش آموزی افتتاح شد، گفت: این مرکز در واقع یک مرکز منحصر به فرد است و تعداد آنها در کشور محدود است و تنها مرکزی در کشور است که به شکل بومی راه اندازی شده است.

مخلص الائمه افزود: دانش آموزان استان از پایه اول تا دهم می‌توانند برای توسعه خلاقیت‌ها و استعدادها با هماهنگی پارک علم و فناوری استان به مرکز مراجعه کنند و از نزدیک با بسیاری از مفاهیم علمی به شکل محسوس و ملموس آشنا شوند.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز در واقع هفدمین مرکز در کشور است، اما از نظر توجه به مباحث بومی استان منحصر به فرد محسوب می‌شود.

کد خبر 5729197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha