۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹

امام جمعه موقت ایلام:

تاریخچه جنایات استکبار در سطح دنیا مخابره و بیان شود

تاریخچه جنایات استکبار در سطح دنیا مخابره و بیان شود

ایلام-امام جمعه موقت ایلام گفت: تاریخچه جنایات استکبار در سطح دنیا مخابره و بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله سراج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: دشمنان با تهاجم گسترده فرهنگی مد نظر خود در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی و جهان اسلام و کشورهای آزادی خواه جهان و تسلط بر این کشورها هستند.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در برابر دشمنان دفاعی بوده است، افزود: باید در برابر دسایس و هجمه‌های دشمنان از رویکرد تدافعی به وضعیت تهاجمی تغییر تاکتیک دهیم و اهداف شوم این کشورها در نقاط مختلف دنیا را به زیر سوال و چهره واقعی جهان سلطه را عیان کنیم.

حجت الاسلام سراج ادامه داد: یکی از جنایات بزرگ بشری جبهه استکبار حمله خونین و ناجوانمردانه هواپیماهای عراقی با پشتیبانی هوایی فرانسه در ایلام بود که در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۶۳ مردم آواره روستای ماربره را به خاک و خون کشیدند.

وی تاکید: در این حمله هوایی تعداد زیادی از افراد بیگناه و بی پناه از جمله زنان و کودکان شهید شدند که باید مسئولان جمهوری اسلامی ایران به خونخواهی و مطالبه گری این کشته شدگان از سازمان ملل و سفارت‌های دخیل چون فرانسه فرجام خواهی و طلب خسارت کند.

وی گفت: فرانسه در حالی طی ماه‌های اخیر داعیه حمایت از مردم ایران را دارد که جنایات زیادی را در حق مردم ایران از جمله ایلام داشته است و باید در محاکم بین المللی پاسخگوی جنایات خود باشد.

وی به سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و افزود: ایثارگران و خانواده‌های آنها صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید شرایط برای تقویت بنیه علمی فرزندان ایثارگران فراهم باشد.

کد خبر 5729629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha