۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

ایجاد بیش از ۲ هزار شغل در بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

ایجاد بیش از  ۲  هزار شغل در بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از ثبت ۲ هزار و ۴۲۵ شغل ایجاد شده در بخش کشاورزی این استان در سامانه رصد اشتغال، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برزگر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۴۲۵ نفر که با حمایت سازمان جهاد کشاورزی این استان شاغل شدند در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

وی افزود: اطلاعات شاغلان در این سامانه بر اساس خوداشتغالی، اشتغال‌زایی حقیقی و حقوقی، اشتغال دولتی و غیردولتی در بخش کشاورزی ثبت شد که با توجه به اینکه تعهد اشتغال بخش کشاورزی در سال جاری ۲ هزار و ۳۷۰ نفر بوده است سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با ثبت ۲ هزار و ۴۲۵ نفر بیشتر از تعهد عمل کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی، در استان پرداخت شده است.

برزگر عنوان کرد: در سال جاری بیش از یک هزار و ۱۶۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات رونق تولید، مکانیزاسیون، دامدار کارت، آب و کشاورزی، بند (الف) تبصره ۱۸، سرمایه در گردش، نهاده‌های حمایتی دام، طیور و آبزیان پرداخت شد که منجر به ایجاد بیش از ۲ هزار شغل شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث گلخانه‌ها بیشترین میزان تسهیلات را از آن خود کرده‌اند که بازرسی‌های مستمر در راستای رصد دقیق تسهیلات پرداختی انجام شد، طرح‌های مذکور در مرحله اجرا و یا به بهره‌برداری رسیده و دارای شرایط مورد تأیید هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مبنی بر تجمیع آمار و اطلاعات به کار گمارده شدگان استان، تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند اطلاعات مربوط به پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و اشتغال‌زایی به بنگاه‌ها و صدور مجوزهایی که منجر به ایجاد اشتغال می‌شود را در سامانه رصد اشتغال به آدرس www.rasad.eshteghal.ir که یک سامانه ملی است، وارد کنند.

کد خبر 5730186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha