۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۷

فرماندار اردستان:

اولویت شهرستان اردستان توجه به اقتصاد گردشگری است

اولویت شهرستان اردستان توجه به اقتصاد گردشگری است

اصفهان- فرماندار اردستان گفت: بحث نوروز برای شهرستان اردستان بسیار مهم است چرا که اولویت کاری در این شهرستان را برپایه اقتصاد گردشگری قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا ظهر شنبه در جلسه ستاد سفر اردستان، اظهار داشت: خدمات و اقداماتی خوبی توسط دستگاه‌های شهرستان در خصوص ایام نوروز در حال انجام است و این اقدامات روزانه رصد می‌شود که امیدواریم این خدمات درخور شأن مردم اردستان انجام شود.

وی افزود: بحث نوروز برای ما در شهرستان اردستان بسیار مهم است چرا که اولویت کاری در این شهرستان را برپایه گردشگری قرار داده‌ایم و با توجه به شرایط اقتصادی موجود می‌توان اقدامات در حوزه گردشگری را از همین نوروز آغاز کرد.

فرماندار اردستان با اشاره به کمبود زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان، تاکید کرد: باید یک احساسی در مردم ایجاد شود تا به سمت ایجاد زیرساختهای گردشگری بروند و با توجه به اتفاقات انجام شده خوب است که مردم در این خصوص دغدغه‌مند شوند.

احمدی‌طبا تصریح کرد: با توجه به تعداد هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سطح شهرستان، امکان اسکان حدود ۲۰۰ نفر به طور شبانه روزی وجود دارد اما این مقدار کم است و باید تلاش شود تا افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به متمرکز بودن تمام اقدامات در محل نوروزگاه اردستان، خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که انجام شده حدود ۲۰ غرفه در این محل راه اندازی خواهد شد و علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در این محل، دو غرفه برای ستاد اسکان نیز در این مکان در نظرگرفته شده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه چندین بیلبورد برای هدایت مسافران به شهرستان در حاشیه جاده ترانزیت نصب می‌شود، یادآور شد: طبق گزارش آموزش و پرورش سال گذشته حدود دوهزار نفر در اردستان اسکان یافتند اما سرمایه اقتصادی خاصی در شهرستان را ایجاد نکردند اما امسال قصد داریم خرید صنایع دستی و غیره انجام شود تا سرمایه را به شهرستان بیاوریم.

احمدی طبا با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه رمضان، خاطرنشان کرد: مباحث فرهنگی باید در ایام نوروز اجرا شود که در این خصوص باید برنامه‌ریزی های لازم انجام شود، همچنین مجموعه مستندهای اردستان سرای من نیز در حال بارگذاری در رسانه‌های شهرستان است.

کد خبر 5730494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha