۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اعلام کرد؛

استقرار نیرو و خودروهای آتش نشانی در ۳۰ نقطه اطراف حرم مطهر رضوی

استقرار نیرو و خودروهای آتش نشانی در ۳۰ نقطه اطراف حرم مطهر رضوی

مشهد- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در ایام پایان سال و نوروز ۱۴۰۲ در ۳۰ نقطه اطراف حرم مطهر رضوی نیرو و خودروهای مجهز آتش نشانی مستقر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فرهادی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به برنامه‌های سازمان آتش نشانی در ایام پایان سال و همچنین استقبال از بهار اشاره و اظهار کرد: در ۳۰ نقطه اطراف حرم نیز نیرو و خودروهای آتش‌نشانی مستقر می‌شوند و در کنار این موضوع از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین نیز در حدود ۱۰ نقطه ثابت در ورودی‌های شهر و اماکن مختلف استقرار نیرو خواهیم داشت.

فرهادی در خصوص فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی در بافت پیرامونی حرم مطهر با توجه به تمرکز اماکن اقامتی و تجارتی گفت: اطراف حرم مطهر ۹ ایستگاه عملیاتی وجود دارد که با خودروهای سبک، موتورسیکلت و موتور چهارچرخ در کوچه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: برای تقویت این ایستگاه‌ها امسال در نیمه اول سال قرارداد تهیه خودروی چهارچرخ دیگری بسته می‌شود و در نیمه دوم نیز ۶ دستگاه دیگر خریداری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه نوروز ۱۴۰۱ حادثه خاصی رخ نداد و برای بهار ۱۴۰۲ نیز از تمامی پارک‌ها و سوله‌های اسکان بازدید شده است.

فرهادی اظهار کرد: همچنین با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای ۴ روز اول عید که اوج سفرهای نوروزی است با کمبود نیرو روبرو نیستیم و تمامی ایستگاه‌ها نیز آماده‌باش کامل هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در ارتباط با اقدامات انجام‌شده برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال نیز خاطرنشان کرد: برای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در کنار آماده‌باش نیرو و تجهیزات مانور نیز برگزار شد و آموزش‌هایی نیز به آتش‌نشانان داوطلب در مدارس ارائه‌شده است.

وی بیان کرد: همچنین ویژه‌برنامه‌ای نیز فردا در منطقه ۳ برگزار می‌شود و درمجموع همه امکانات سازمان برای کاهش حوادث در چهارشنبه آخر سال بسیج شده‌اند. اما از شهروندان تقاضا می‌کنیم با هر ماده انفجاری شادی نکنند.

کد خبر 5731456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha