۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷

با حکم وزیر علوم؛

مسئولان کمیته راهبری ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاهها منصوب شدند

مسئولان کمیته راهبری ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاهها منصوب شدند

وزیر علوم، در احکام جداگانه‌ای، رئیس‌ کمیته راهبری «سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های علمی» و دبیر این کمیته را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در احکام جداگانه‌ای، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه را به‌عنوان رئیس‌ کمیته راهبری «سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های علمی» و روح‌الله رازینی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری را به عنوان دبیر این کمیته منصوب کرد.

دراین حکم آمده است: با توجه به تحقق نظام مدیریت حرفه‌ای در حوزه علم و فناوری کشور و سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های آموزش‌عالی، پژوهش و فناوری، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رئیس‌ و دبیر کمیته راهبری «سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های علمی» را منصوب کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش‌عالی، پژوهشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درخواست کرد: به‌ منظور ارج‌ نهادن به مدیریت حرفه‌ای آموزش‌عالی، تأکید بر مدیریت دانش و ثبت الگوها و تجارب موفق، ضروری است عملکرد رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش‌عالی، پژوهش و فناوری در بازۀ زمانی یک‌سال گذشته ارزیابی شود تا الگوهای موفق مدیریتی در محورهای راهبردی برای توانمندسازی، بهبود و ارتقای عملکرد معرفی شوند.

وزیر علوم تأکید کرد: با توجه به تدوین الگوی سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای موسسه‌های علمی، انتظار می‌رود رؤسای تمامی مؤسسه‌ها در فرآیند ارزیابی با دبیرخانه «سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های علمی» مستقر در مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، به‌صورت کامل همکاری داشته و اطلاعات مورد نیاز را ارائه کنند.

کد خبر 5731474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha