۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۴

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

اداره بنیاد شهید در شهرستان های سلطانیه و ایجرود آغاز به‌کار کرد

اداره بنیاد شهید در شهرستان های سلطانیه و ایجرود آغاز به‌کار کرد

زنجان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تأسیس اداره بنیاد شهید در شهرستان‌های سلطانیه و ایجرود در راستای توسعه عدالت در خدمات و امکانات برای جامعه هدف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی نیک‌بخش ظهر دوشنبه در جلسه گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: ۲۲ اسفندماه با عنوان روز شهدا نامگذاری شده و اهمیت پرداختن به موضوع ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ در بین نسل‌های جدید بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ درصد شهدا در اسفند به شهادت رسیدند، ابراز کرد: دشمن فکر می‌کرد در آستانه سال جدید ایرانی‌ها در موقعیت جشن هستند و نیروهای ما از این غافلگیری دشمن استفاده می‌کردند و در عملیات‌های متعدد پیروزی‌های زیادی به دست آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و ادبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأثیر دارد و تا کنون اقدامات مختلف در این خصوص انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال از بیش از ۶ هزار نفر از ایثارگران در منزل دیدار به عمل آمد، تصریح کرد: این دیدار یک کار جمعی و موفقی بود و امسال بحث بودجه نیز حل شد و دستگاه‌ها نیز از نیروهای ایثار خود تجلیل کردند.

نیک بخش به احداث مجتمع فرهنگی آموزشی و توانبخشی اشاره کرد و گفت: این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز شمال‌غرب است و تا کنون ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشرفت کار دارد و با تزریق اعتبارات به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از ساماندهی همه مزارهای شهدا تا پایان شهریور خبر داد و افزود: بیش از ۳۷۰۰ نفر از ایثارگران تبدیل وضعیت شدند. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در خصوص امور رفاهی و تأمین مسکن برای جامعه ایثارگری اظهار کرد: احداث پروژه ۲۲۴ واحدی ویژه فرزندان شهدا آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر نخبه دانشجویی داریم، ابراز کرد: امسال نخستین استارت اپ زنجان برگزار شد که در کشور نمونه بود.

نیک‌بخش تصریح کرد: روز گذشته دو اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌های سلطانیه و ایجرود در راستای توسعه عدالت در ارائه خدمات تأسیس شد.

کد خبر 5732227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha