۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴

استاندار تهران تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فرزندان شهدا در استان تهران

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فرزندان شهدا در استان تهران

تهران- استاندار تهران بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فرزندان شهدا در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه در دیدار با فرزندان شهدا که به مناسبت روز شهید و با حضور قدرت الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و جمعی از فرزندان شهدا برگزار شد ضمن گرامیداشت روز شهید اظهار داشت: به هر میزانی که در گذر زمان نسبت به دوران دفاع مقدس فاصله می‌گیریم، دلتنگی مان برای شرایط گذشته بیشتر می‌شود.

وی خطاب به فرزندان شهدا افزود: اجازه دهید من برای خودم شأن پدری در قبال شما قائل باشم، از خودگذشتگی، مقاومت و ایثاری که پدرانتان به خرج دادند به اقتضای تکلیف سازمان، امر حکومتی یا کسب درآمد نبود، بلکه به اقتضای یک تکلیف الهی این کار را انجام داده اند.

استاندار تهران عنوان کرد: عنصری که شهدا را در آن جایگاه تقویت می‌کرد، عنصر معنوی و تکلیفی بود که در وجودشان شکل گرفت و اکنون تکالیف بر زمین مانده پدرانتان بر گردن شما است.

فخاری با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا گفت: ما به کمک فکری، اجرایی و مشورتی شما به عنوان یادگاران شهدا، نیازمندیم و چگونگی برقراری این ارتباط اهمیت دارد.

وی با اشاره به اولویت فرزندان شهدا در حوزه تسهیلگری بیان کرد: در همه جای دنیا، کسانی که در راه اعتقاد، حفظ کشور و خاک جانشان را اهدا می‌کنند در اولویت هستند، بنابراین ما نیز در خدمت شما هستیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: همسان‌سازی در عرصه‌های شغلی و سازمانی برای فرزندان شهدا پیگیری شود، ضمن اینکه برگزاری اردوهای عمومی فصلی نیز به ایجاد فضای اخوت و افزایش بهره‌وری و بازده سازمانی کمک می‌کند که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5732264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha