۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵

مدیر کل امور سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

بازگشت واحد های راکد کهگیلویه وبویراحمد به چرخه تولید هدفگذاری شد

بازگشت واحد های راکد کهگیلویه وبویراحمد به چرخه تولید هدفگذاری شد

یاسوج_ مدیر کل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشت واحدهای تولیدی راکد استان به چرخه تولید هدفگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ضامن فر ظهر دوشنبه در بیست و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: مباحث مهمی مانند تأمین سرمایه در گردش، تنفس بانکی به منظور ورود کارگاه‌های تولیدی و صنعتی به چرخه تولید ضروری است.

وی ابراز داشت: در جلسه امروز ستاد تسهیل، مشکلات و موانع چندین شرکت تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به رفع مشکلات آنها طبق برنامه زمانبندی دستورات لازم صادر شده است.

ضامن فر افزود: کسب توانایی در تداوم فعالیت در این عرصه و فراهم آوردن امکان بازپرداخت تسهیلات بانکی از جمله تقاضای مطرح شده در این جلسه بود.

وی اظهار داشت: عزم و اراده تیم اقتصادی استان برای رسیدگی به مشکلات تمامی واحدهای درخواست کننده در ستاد تسهیل به کار گرفته شده است.

مدیر کل امور سرمایه گذاری استانداری با بیان اینکه، مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضمانت اجرایی بالایی دارند، گفت: بر این اساس مشکلات این واحدهای صنعتی و تولیدی با جدیت پیگیری شود.

ضامن فر با بیان اینکه عمده درخواست‌های متقاضیان در حوزه مسائل بانکی بود، افزود: در این جلسه موضوع استمهال بدهی معوق و افزایش دوران بازپرداخت تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی مورد بررسی و مساعدت قرار گرفت.

ضامن فر از همراهی بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی تشکر کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای ارزیابی استان‌ها، اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خواهد بود.

وی افزود: انتظار داریم بانک‌ها و دستگاه‌های متولی در اجرای مصوبات ستاد تسهیل اهتمام لازم را داشته باشند

ضامن فر تاکید کرد: بنا داریم برای رسیدگی بهتر به درخواست‌های متقاضیان، جلسات کارگروه را در سطح شهرستان‌ها و همچنین در واحدهای تولیدی برگزار کنیم.

کد خبر 5732303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha