۲۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶

استاندار سمنان:

۲۷ کمیته برای برگزاری اجلاسیه شهدای استان سمنان تشکیل شد

۲۷ کمیته برای برگزاری اجلاسیه شهدای استان سمنان تشکیل شد

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در بهار ۱۴۰۳ دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگزار خواهد شد، گفت: ۲۳ کمیته برای این منظور طراحی و ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر دوشنبه در بازدید از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره بیان کرد: در بهار ۱۴۰۳ دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگزار خواهد شد که در این راستا ۲۷ کمیته تشکیل و برنامه‌های عملیاتی و پیشنهادات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا به عنوان مراکز فرهنگی و قطب دینی در هر شهر و روستا به انجام رسیده است، افزود: سرکشی از خانواده معظم شهدا در استان سمنان نهادینه شده است.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: در انتصابات استانی تلاش شد مسئولیت‌ها با اولویت فرزندان شهدا واگذار شود.

هاشمی با بیان اینکه امروز در شاخص ایثارگری، استان سمنان ستارگان درخشانی همچون شهید شاطری و شهدای مدافع حرم را به دنیا معرفی کرده که موجب مباهات و افتخار ما در این استان است، تاکید داشت: هر روز، روز شهید است و همه ما وظیفه داریم تا در راستای تکریم خانواده معظم‌شهدا و ایثارگران تلاش نمائیم.

وی افزود: استان سمنان سه هزار شهید را زمانی داد که جمعیت آن ۴۵۰ هزار هم نبود و این نشان از نقش آفرینی مردم این استان در دوران دفاع مقدس دارد.

کد خبر 5732331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha