۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۱۴

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان بوشهر آغاز شد

رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان بوشهر آغاز شد

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ با حضور نیروهای انتظامی، راهداری و حمل و نقل، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس برای سلامت و امنیت مسافران در بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی انتظامی و پلیس با آماده باش کامل در راه‌ها و معابر درون شهری آمادگی خود را ارتقا داده است و با استفاده از امکانات و با تمام توان به صورت محسوس و غیر محسوس در کنار سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان در محورها حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه طرح نوروزی از ۲۷ اسفند ماه امسال آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسان و پلیس بوشهر با تمام توان و امکانات در کنار سایر دستگاه‌ها در محورهای مواصلاتی و فرعی به جهت تأمین امنیت مسافران و حفظ و آرامش شهروندان حضور خواهند داشت.

رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان بوشهر آغاز شد

وی با بیان اینکه همه اکیپ‌های پلیس، اقدامات نظارتی در محورهای مواصلاتی و فرعی و برخورد با تخلفات احتمالی را بر عهده دارند، گفت: پلیس با رانندگان متخلف بویژه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند و همچنین با افرادی که جان و آرامش مردم را به مخاطره می‌اندازند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: امیدواریم شهروندان و رانندگان با لحاظ کردن همه مسائل، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سالی سرشار از امنیت، سلامتی و شادکامی را داشته باشند.

کد خبر 5733015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha