۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸

دادستان مرکز استان زنجان تأکید کرد؛

برخورد شدید با متولیان نظارت بر بازار که در وظایف خود کوتاهی کنند

برخورد شدید با متولیان نظارت بر بازار که در وظایف خود کوتاهی کنند

زنجان-دادستان مرکز استان زنجان گفت: برای متولیان امر نظارت بر بازار و اصناف در صورت کوتاهی در انجام وظایف تشکیل پرونده و برخورد قانونی خواهد شد. 

به گزاشر خبرنگار مهر، بهروز عباسی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه نظارت بر بازار شب عید و پیشگیری از اخلال در نظام مایحتاج در راستای صیانت از حقوق عامه و به منظور تشدید نظارت‌ها بر بازار و کنترل و پیشگیری از گرانفروشی، احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و مقابله با اخلال گران نظام اقتصادی در ایام منتهی به سال نو و ماه مبارک رمضان، از تشکیل پرونده و برخورد قاطع با متولیان امر و دستگاه‌های نظارتی که در انجام وظایف قانونی بویژه در کنترل بازار و نظارت بر اصناف کوتاهی کنند خبر داد.

دادستان مرکز استان زنجان گفت: مسئولین متولی امر در کنترل بازار و نظارت بر اصناف نسبت به انجام وظایف ذاتی و قانونی خود اهتمام ویژه داشته باشند.

عباسی تأکید کرد: برای متولیان امر و دستگاه‌های نظارتی که در انجام وظایف قانونی بویژه در کنترل بازار و نظارت بر اصناف کوتاهی نمایند ومرتکب ترک فعل شوند مطابق قانون تشکیل پرونده و برخورد قاطع خواهد شد.

دادستان مرکز استان زنجان در ادامه بر تشکیل تیم‌های مشترک گشت زنی و نظارت مستمر بر بازار، اهتمام ادارات مذکور و ضابطین قضایی خاص به ایفای وظایف قانونی، لزوم نظارت تمامی ادارت مذکور به کنترل بازار، جلوگیری از سوء استفاده، گرانفروشی، کم فروشی و احتکار و استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی در برخورد با متخلفین و مجرمین از قبیل پلمب و تشکیل پرونده تخلفاتی و قضایی تأکید کرد.

عباسی همچنین از تعیین مقام قضایی ویژه جهت پاسخگویی و صدور دستورات قضایی لازم به ضابطین خاص قضایی و پلیس امنیت اقتصادی استان و اداره نظارت بر اماکن بصورت شبانه روزی خبر داد و گفت: در پایان تعطیلات نوروزی عملکرد دستگاه‌ها در بحث کنترل بازار و پیشگیری از احتکار کالا مورد بررسی قرار خواهد گرفت

کد خبر 5733040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha