۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

رشته رزمی در مازندران پرطرفدار است

رشته رزمی در مازندران پرطرفدار است

آمل- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار کرد: بوکس رشته ورزشی رزمی پرطرفدار است و ظرفیت ها و استعدادهای فراوانی در استان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران رشته رزمی در آمل افزود: این رشته ورزشی باقدمت و ظرفیت بالایی است که باید همانند ورزش‌های دیگر به آن توجه شده تا جوانان و نوجوانان بوکسور در میادین مختلف خوش بدرخشند.

وی با بیان اینکه مدال‌های آینده المپیک و جهانی برای ایران اسلامی در دستان نوجوانان و جوانان است، تصریح کرد: با کم شدن حواشی در ورزش بوکس، امروز همدلی، وفاق و صمیمیت خاص بین ورزشکاران برقرار است و امیدواریم در آینده با گرفتن میزبانی‌ها و برگزاری مسابقات مختلف در همه شهرها بتوانیم گام‌های خوبی برای اعتلا، رشد و اتحاد این رشته ورزشی برداریم.

عالیشان با اشاره به فعالیت هیئت بوکس در همه شهرهای مازندران، خاطرنشان کرد: استان‌های شمالی کشور در رشته ورزشی بوکس سرآمد هستند و باید با سرمایه گذاری بیشتر بتوانیم قهرمانان مختلف برای اوزان گوناگون را افزایش دهیم، تعداد مسابقات و میزبانی‌ها را رشد داده و ورزشکاران سرآمد در وزن‌های مختلف را شناسایی کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مازندران، جسارت، جنگندگی، فیزیک مبارزه و علاقمندی ورزشکاران مازندران باعث پیشرفت روزافزون بوکس می‌شود.

عالیشان یادآور شد: امید داریم ورزشکاران مازندران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین همانند گذشته خوش بدرخشند و پرچم ایران اسلامی را در قاره کهن به اهتزاز درآورند.

کد خبر 5733120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha