۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۰۴

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

نمازخانه‌های مجتمع‌های رفاهی زنجان از وضعیت بهتری برخوردار هستند

نمازخانه‌های مجتمع‌های رفاهی زنجان از وضعیت بهتری برخوردار هستند

زنجان-رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: نمازخانه‌های مجتمع‌های رفاهی از وضعیت بهتری برخوردار هستتند و بخش قابل توجهی از این نمازخانه‌ها زیر نظر مجموعه راهداری استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی یوسفی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین پویش همراهان سفر، به اهمیت اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی اشاره کرد و گفت: هنرهای اصیل سنتی نباید به فراموشی سپرده شود.

وی اظهار داشت: اهتمام‌ورزی در جهت تقویت زیرساخت‌های نماز کشور از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد اقامه نماز است‌.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، به اهمیت اقامه فریضه نماز و ارتقای زیرساخت‌های نماز در راه‌های مواصلاتی اشاره کرد و بیان داشت: ارتقای نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی که جزو مطالبات مردمی نیز است از اهمیت بالایی برخودار است.

یوسفی با بیان اینکه ارتقابخشی کیفیت زیرساخت‌های نماز از دیگر فعالیت‌های ستاد اقامه نماز استان است، گفت: در چند سال اخیر کیفیت زیرساخت مساجد بین‌راهی و نمازخانه‌ها بهتر شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان، با بیان اینکه نمازخانه‌های مجتمع‌های رفاهی از وضعیت بهتری برخوردار هستتند، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از این نمازخانه‌ها زیر نظر مجموعه راهداری استان است و بخش دیگری از این مراکز مذهبی زیر نظر اداره‌کل میراث فرهنگی و صاحبان پمپ گازها هستند.

کد خبر 5734440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha