۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۱

شهردار طبس خبر داد؛

استقبال از بهار و مسافران نوروزی طبس با نصب ۵۲ المان

 استقبال از بهار و مسافران نوروزی طبس با نصب ۵۲ المان

بیرجند- شهردار طبس از نصب ۵۲ المان، ۱۵ برج نوری و کاشت ۳۰ هزار بوته انواع گل برای استقبال از بهار و گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نصیری صبح جمعه در نشست خبری در آستانه نوروز ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه شهرستان طبس یکی از مقاصد گردشگری کشور و خراسان جنوبی است، گفت: نصب ۵۲ المان و ۱۵ برج نوری در نقاط مختلف شهر طبس، کاشت حدود ۳۰ هزار بوته انواع گل و بیش از دو هزار نهال مثمر در فضای سبز شهر طبس از جمله اقدامات انجام شده به مناسبت روز درختکاری و استقبال از بهار و گردشگران و مسافران نوروزی است.

شهردار طبس با بیان اینکه شهرداری ۲۵ هزار گل برای نوروز تولید کرده است، افزود: رنگ آمیزی جدول‌ها، بلوارها، میادین و بوستان‌های شهر، خط کشی ۱۴ کیلومتر معابر شهری و نورپردازی عیدانه از دیگر اقدامات شهرداری طبس در آستانه نوروز ۱۴۰۲ است.

نصیری با اشاره به اینکه باغ گلشن یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر طبس است و با پی گیری های انجام شده اقدامات بسیار خوبی برای بهسازی این باغ انجام شد.

وی بیان کرد: بهسازی ورودی‌های شهر طبس یکی دیگر از کارهای انجام شده در آستانه سال نو در شهرستان است که چندی پیش با حضور اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

نصیری با اشاره به ساماندهی زباله گاه شهر طبس به مبلغ یک میلیارد تومان اظهار کرد: روزانه ۳۵ تن زباله در شهر طبس جمع‌آوری می‌شود که در ایام نوروز میزان زباله‌های جمع‌آوری شده در هر روز به حدود ۲۰۰ تن می‌رسد.

به گفته وی طرح تفصیلی شهر طبس در حال تهیه و همچنین بزرگترین بیلبورد شهری هم نصب شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته سامانه ۱۳۷ شهرداری طبس به ۱۲ هزار و ۱۱۵ تماس شهروندان پاسخگویی کرده است

شهردار طبس با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه گذاری و انجام کارهای اقتصادی هم اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است، یادآور شد: از جمله آنها آماده سازی سایت‌های ۷۹ و ۳۵۰ هکتاری طبس است.

نصیری افزود: بر اساس ابلاغ انجام شده، شهرداری طبس کار احداث واحدهای مسکونی مورد نظر را به عنوان پیمانکار انجام می‌دهد.

کد خبر 5735214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha