۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۵۲

رئیس آتش نشانی گرگان خبرداد؛

تصادف منجر به حریق کامیون و پراید در گرگان/۲ نفر دچار سوختگی شدند

تصادف منجر به حریق کامیون و پراید در گرگان/۲ نفر دچار سوختگی شدند

گرگان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از تصادف منجر به حریق یک دستگاه خودرو پراید با کامیون در محور گرگان به کردکوی خبرداد و گفت: دو سرنشین پراید دچار سوختگی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر موسی الرضا صفری عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۶ طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ یک مورد تصادف منجر به حریق گزارش داده شد که بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در محور گرگان به کردکوی نزدیکی حیدرآباد اعزام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: برخورد شدید یک دستگاه خودرو پراید و کامیون در محور اصلی به دلیل نشت بنزین و گازوییل از هر دو خودرو منجر به حریق شد و خوشبختانه قبل از رسیدن تیم عملیاتی به محل حادثه سرنشینان خودرو توسط مردم از لاشه خودرو خارج شده بودند.

وی ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی در محل حادثه حریق مهار و دو سرنشین پراید که دچار مصدومیت و سوختگی شده بودند بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و مسافرت های نوروزی و به دلیل شلوغی و ترافیک جاده ها بخصوص جاده های بین شهری که تردد با سرعت های بالا انجام می شودد حتماً شهروندان نکات ایمنی را رعایت کرده تا دیگر شاهد بروز اینگونه حوادث نباشیم.

کد خبر 5735649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha